Dzień Zakochanych wymaga wyjątkowej oprawy: choć w Walentynki najważniejsza jest oczywiście wzajemna bliskość, gustowny prezent wybrany specjalnie z myślą o upodobaniach ukochanej osoby podkreśli uroczysty nastrój lutowego święta. Zegarek z osobistym grawerem, delikatny łańcuszek lub pierścionek, flakon ulubionych perfum… Możliwości jest wiele, a kropką nad „i” wybranego upominku zawsze jest jego eleganckie, oryginalne opakowanie. Sprawdź nasze pomysły w tym zakresie!
Przy pakowaniu kruchych, delikatnych produktów o wysokiej wartości – bibelotów, kosmetyków, perfum w szklanych opakowaniach – szczególną uwagę należy poświęcić kwestii ich zabezpieczenia przed stłuczeniem.
Wciąż często używa się w tym celu owijek z folii bąbelkowej. Choć spełnia ona swoje podstawowe zadanie, ma jednak wiele mankamentów. Jej materiał jest trudny w recyklingu, a stosowanie jej w dużych ilościach napędza nadprodukcję plastikowych odpadów, która stanowi obecnie jedną z głównych przyczyn degradacji klimatu. W kontekście pakowania luksusowych upominków należy również wspomnieć, że przezroczysty plastik jest po prostu nieestetyczny i w zestawieniu z zawartością paczki wywiera fatalne wrażenie.
Czy istnieje materiał równie skuteczny pod względem amortyzacji wstrząsów, a jednocześnie elegancki i w dobrym guście? Nacinany papier pakowy HoneyPack spełnia oba kryteria w 100%. Naturalny kolor papieru i efektowna trójwymiarowa struktura „plastra miodu” prezentują się niezwykle szlachetnie, a zarazem nowocześnie: korzystając z ekologicznych materiałów pakowych sygnalizujesz odbiorcom paczek, że trzymasz rękę na pulsie branżowych innowacji i rozwijasz swoją działalność w zrównoważony sposób.
Unikalna struktura papieru działa niczym amortyzator, chroniąc delikatną zawartość przed negatywnymi skutkami wstrząsów. HoneyPack świetnie sprawdza się zarówno do osobnego zabezpieczenia elementów paczek, jak i jako zewnętrzne opakowanie prezentu.
Kolejnym ważnym aspektem zabezpieczania delikatnych produktów jest dokładne wypełnienie pustych przestrzeni w paczce. Przy pakowaniu wyrobów jubilerskich, perfumiarskich i innych wartościowych przedmiotów warto postawić tu na wiórki z ekologicznego papieru. Materiał ten sprawdza się w swojej funkcji równie dobrze, jak standardowe wypełniacze, a pod względem estetyki nie ma sobie równych – designerski flakon, woreczki z delikatną biżuterią lub większe, masywne ozdoby wyeksponowane na „kołderce” z wiórków nabierają dodatkowego uroku.
Wiórki dostępne są w kilku odcieniach mieszczących się w palecie naturalnych dla papieru barw. Delikatne beże, écru czy brązy stanowią harmonijne tło dla każdego elementu zawartości paczki, a możliwość wyboru spośród różnych wariantów pozwoli Ci osiągnąć maksymalną spójność z jej kolorystyką i identyfikacją wizualną Twojej firmy.
Ozdobna kokarda jest tradycyjnym elementem wieńczących gustownie opakowany upominek. Jeśli planujesz skorzystanie z wymienionych wyżej pomysłów, warto zachować spójność stylistyczną całego opakowania i użyć w tym celu papierowego sznurka, łączącego walory dekoracyjne z wysoką funkcjonalnością. Mocny, wytrzymały sznurek trzyma w ryzach całe opakowanie, a jego końce można formować na wiele sposobów – od prostych węzłów po rozbudowane, wieloelementowe rozety. Na sznurku można także zamocować obowiązkowy – również papierowy! – bilecik, na którym wręczający prezent własnoręcznie skreśli kilka słów życzeń dla najbliższej jego sercu osoby.
Interesują Cię oryginalne i ekologiczne pomysły na pakowanie?
W dniach 18–20 kwietnia zagościliśmy na tegorocznych targach Warsaw Pack – VIII Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań, gdzie prezentowaliśmy najnowsze produkty i innowacyjne rozwiązania w naszej branży. Zobacz, jak wyglądało nasze stanowisko!
Coraz bliżej święta… Chociaż za oknem jeszcze jesienna aura, to już za chwilę w telewizji zaczną lecieć świąteczne reklamy, a ludzie będą rozglądać się za prezentami pod choinkę.
Sprzedaż towarów przez Internet ma wiele zalet, niestety wysyłka zwłaszcza delikatnych produktów zawsze wiąże się z ryzykiem uszkodzenia. Wypełnienie paczki to bardzo ważna kwestia, która ma wpływ na to, w jakim stanie nasze produkty dotrą do klienta i jakie będą jego wrażenia na temat marki.
Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowymi produktami wprowadzanymi do naszej oferty
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.