Sprzedajesz kosmetyki naturalne? Pamiętaj, że Twoi klienci będą oczekiwali od Ciebie nie tylko dobrych składów, ale też dbania o środowisko na każdym etapie działania, w tym pakowania. Podpowiemy Ci, jak zadbać o spójność Twojego eko-przekazu i oczarować klientów od pierwszej sekundy kontaktu z Twoją przesyłką!
Rynek kosmetyków naturalnych rośnie w siłę i wszystko wskazuje na to, że trend pozostanie z nami na długi czas. Konsumenci wybierają je ze względu na skuteczność i komfort użytkowania, krótkie składy bez zbędnych chemicznych substancji, a także walory proekologiczne – zrównoważoną produkcję, brak testów na zwierzętach itd.
Producenci konsekwentnie zamykają swoje kosmetyki w równie przyjaznych środowisku opakowaniach: zamiast wszechobecnego plastiku na drogeryjnych półkach widzimy coraz więcej szkła, metalu czy tektury – materiałów wartościowych pod względem przydatności do recyklingu. Innym często widywanym rozwiązaniem jest sprzedaż wielorazowych opakowań kosmetyków i wkładów uzupełniających.
Ekologiczne opakowania przesyłek w e-drogeriach i perfumeriach to naturalna kontynuacja opisanego trendu, a dla Ciebie i Twojej działalności znakomita okazja, by ułatwić życie klientom i pokazać im swoje zaangażowanie w kwestie ekologii oraz odpowiedzialności społecznej. Papierowe materiały pakowe i wypełniacze są w 100% biodegradowalne, łatwe w segregacji odpadów – wszystkie elementy opakowania można wyrzucić do kosza na papier. Dzięki swojej wysokiej jakości i wytrzymałości materiały mogą być również wykorzystane wielokrotnie.
Papierowe materiały pakowe sprawdzają się oczywiście w wysyłkach wszystkich kosmetyków, nie tylko tych opatrzonych etykietami „eko” i „bio”. Poza ich zaletami wymienionymi wyżej ogromne znaczenie ma także poziom zabezpieczenia pakowanych produktów. W przypadku kosmetyków kwestia ta jest szczególnie istotna: palety cieni, szklane flakony perfum i inne delikatne opakowania, mieszczące często płynną lub sypką zawartość, mogą ulec uszkodzeniu przy nieuważnym obchodzeniu się z paczkami w transporcie.
Papier perforowany HoneyPack o trójwymiarowej strukturze znakomicie amortyzuje wstrząsy – jeśli owiniesz nim elementy zawartości przesyłki, masz pewność, że wszystko dotrze do odbiorcy w nienagannym stanie. Makulaturowy wypełniacz i karbowane wiórki papierowe SkewPack precyzyjnie dopasowują się do pustych przestrzeni w paczce, co stabilizuje umieszczone w niej produkty i dodatkowo rozprasza siłę ewentualnych uderzeń.
W sprzedaży produktów służących pięknu i dobremu samopoczuciu nie można pominąć także kwestii estetyki. Papierowe materiały pakowe wyróżniają się i na tym polu – dekoracyjny papier HoneyPack lub karbowane wiórki w wybranym przez Ciebie odcieniu wywierają znacznie lepsze wrażenie, niż skropak czy folia bąbelkowa. Elegancka faktura papieru i neutralna faktura barw świetnie wyglądają zarówno w zestawieniu z naturalnymi kosmetykami, jak i selektywnymi produktami największych światowych marek.
W dniach 18–20 kwietnia zagościliśmy na tegorocznych targach Warsaw Pack – VIII Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań, gdzie prezentowaliśmy najnowsze produkty i innowacyjne rozwiązania w naszej branży. Zobacz, jak wyglądało nasze stanowisko!
Coraz bliżej święta… Chociaż za oknem jeszcze jesienna aura, to już za chwilę w telewizji zaczną lecieć świąteczne reklamy, a ludzie będą rozglądać się za prezentami pod choinkę.
Sprzedaż towarów przez Internet ma wiele zalet, niestety wysyłka zwłaszcza delikatnych produktów zawsze wiąże się z ryzykiem uszkodzenia. Wypełnienie paczki to bardzo ważna kwestia, która ma wpływ na to, w jakim stanie nasze produkty dotrą do klienta i jakie będą jego wrażenia na temat marki.
Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowymi produktami wprowadzanymi do naszej oferty
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.