Wygląd opakowania, w którym wysyłasz klientom swoje produkty, przesądza o ich pierwszym wrażeniu – a jak wiadomo, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz! Warto postarać się o to, by było ono jak najlepsze, pakując przesyłki w efektowny i funkcjonalny sposób.
Kwestie związane z ekologią i zrównoważonym wykorzystywaniem surowców odgrywają coraz większą rolę w customer experience. Konsumenci mają świadomość rosnącego kryzysu klimatycznego i chętnie podejmują inicjatywy służące jego przeciwdziałaniu, a stosowanie ekologicznych opakowań przez e-sklepy zyskuje w ich oczach coraz większe uznanie. Z tego względu warto zrezygnować z folii bąbelkowej, plastikowych toreb i taśm klejących na rzecz ich papierowych odpowiedników. Kartonowe pudełka, papierowe wypełniacze, taśmy i sznurki pakowe zapewnią skuteczne zabezpieczenie towaru i budują wizerunek Twojej firmy jako nowoczesnego, wrażliwego społecznie przedsiębiorstwa.
Papierowe materiały pakowe wygrywają z plastikiem także pod względem estetycznym. Naturalna kolorystyka i faktura papieru prezentuje się elegancko i szlachetnie; materiały o nieregularnej strukturze, w tym nacinany papier lub ekologiczne osłony na butelki, stanowią efektowną dekorację same w sobie. Dużą popularnością cieszą się także papierowe karbowane wiórki do wypełniania opakowań, które nie tylko amortyzują zawartość paczek, ale i pięknie ją eksponują. Wiórki dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych, co pozwoli Ci precyzyjnie dobrać ich odcień do systemu identyfikacji wizualnej Twojej firmy.
Choć papierowe materiały pakowe zdobywają coraz większą popularność, na polskim rynku wciąż są stosunkowo nowym zjawiskiem, a wielu sprzedawców nadal pozostaje przy tradycyjnych foliopakach i plastikowych wypełniaczach. Decydując się na ekologiczne opakowania, pokazujesz klientom, że trzymasz rękę na pulsie aktualnych trendów i pracujesz nad stałym rozwojem swojej oferty. Produkty takie, jak usztywniające czy rozszerzalne koperty, papier o strukturze plastra miodu czy nowatorskie opakowania Quick Pack mogą być dla Twoich odbiorców ciekawą nowinką i zainspirować ich do samodzielnego korzystania z podobnych rozwiązań. Innowacyjne ekologiczne opakowania zdecydowanie wyróżniają się na tle standardowych przesyłek i zapadają w pamięć na znacznie dłuższy czas.
W dniach 18–20 kwietnia zagościliśmy na tegorocznych targach Warsaw Pack – VIII Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań, gdzie prezentowaliśmy najnowsze produkty i innowacyjne rozwiązania w naszej branży. Zobacz, jak wyglądało nasze stanowisko!
Coraz bliżej święta… Chociaż za oknem jeszcze jesienna aura, to już za chwilę w telewizji zaczną lecieć świąteczne reklamy, a ludzie będą rozglądać się za prezentami pod choinkę.
Sprzedaż towarów przez Internet ma wiele zalet, niestety wysyłka zwłaszcza delikatnych produktów zawsze wiąże się z ryzykiem uszkodzenia. Wypełnienie paczki to bardzo ważna kwestia, która ma wpływ na to, w jakim stanie nasze produkty dotrą do klienta i jakie będą jego wrażenia na temat marki.
Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z nowymi produktami wprowadzanymi do naszej oferty
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.