Wygląd opakowania, w którym wysyłasz klientom swoje produkty, przesądza o ich pierwszym wrażeniu – a jak wiadomo, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz! Warto postarać się o to, by było ono jak najlepsze, pakując przesyłki w efektowny i funkcjonalny sposób.
Kwestie związane z ekologią i zrównoważonym wykorzystywaniem surowców odgrywają coraz większą rolę w customer experience. Konsumenci mają świadomość rosnącego kryzysu klimatycznego i chętnie podejmują inicjatywy służące jego przeciwdziałaniu, a stosowanie ekologicznych opakowań przez e-sklepy zyskuje w ich oczach coraz większe uznanie. Z tego względu warto zrezygnować z folii bąbelkowej, plastikowych toreb i taśm klejących na rzecz ich papierowych odpowiedników. Kartonowe pudełka, papierowe wypełniacze, taśmy i sznurki pakowe zapewnią skuteczne zabezpieczenie towaru i budują wizerunek Twojej firmy jako nowoczesnego, wrażliwego społecznie przedsiębiorstwa.
Papierowe materiały pakowe wygrywają z plastikiem także pod względem estetycznym. Naturalna kolorystyka i faktura papieru prezentuje się elegancko i szlachetnie; materiały o nieregularnej strukturze, w tym nacinany papier lub ekologiczne osłony na butelki, stanowią efektowną dekorację same w sobie. Dużą popularnością cieszą się także papierowe karbowane wiórki do wypełniania opakowań, które nie tylko amortyzują zawartość paczek, ale i pięknie ją eksponują. Wiórki dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych, co pozwoli Ci precyzyjnie dobrać ich odcień do systemu identyfikacji wizualnej Twojej firmy.
Choć papierowe materiały pakowe zdobywają coraz większą popularność, na polskim rynku wciąż są stosunkowo nowym zjawiskiem, a wielu sprzedawców nadal pozostaje przy tradycyjnych foliopakach i plastikowych wypełniaczach. Decydując się na ekologiczne opakowania, pokazujesz klientom, że trzymasz rękę na pulsie aktualnych trendów i pracujesz nad stałym rozwojem swojej oferty. Produkty takie, jak usztywniające czy rozszerzalne koperty, papier o strukturze plastra miodu czy nowatorskie opakowania Quick Pack mogą być dla Twoich odbiorców ciekawą nowinką i zainspirować ich do samodzielnego korzystania z podobnych rozwiązań. Innowacyjne ekologiczne opakowania zdecydowanie wyróżniają się na tle standardowych przesyłek i zapadają w pamięć na znacznie dłuższy czas.
W dzisiejszym, pro-zielonym świecie, firmy coraz częściej sięgają po ekologiczne opakowania. Ale co dokładnie oznacza, że opakowanie jest ekologiczne i jak je zrobić? Przyjrzyjmy się tej koncepcji i najlepszym praktykom tworzenia zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska opakowań.
Hej, eko-pasjonaci i zielone firmy! W świecie, w którym zrównoważony rozwój jest czymś więcej niż tylko modnym hasłem, kluczowe jest dokonywanie ekologicznych wyborów, zwłaszcza jeśli chodzi o opakowania. Niezależnie od tego, czy wysyłasz produkty, czy pakujesz prezenty, używanie ekologicznych materiałów do pakowania to mały krok, który robi dużą różnicę. W tym artykule przedstawimy 5 najlepszych (naszym zdaniem) ekologicznych materiałów do pakowania. Musimy jednak zacząć od tego, DLACZEGO wykorzystanie ekologicznych opakowań MUSI wzrosnąć.
W tętniącym życiem świecie handlu elektronicznego i globalnego zapewnienie, że produkty dotrą do miejsca przeznaczenia w nieskazitelnym stanie, jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Niezależnie od tego, czy wysyłasz delikatne wyroby szklane, elektronikę czy przedmioty codziennego użytku, odpowiednie opakowanie jest kluczem do zachowania integralności produktu i zadowolenia klienta. W tym artykule dowiesz się, dlaczego karbowany papier o strukturze plastra miodu jest lepszą alternatywą dla folii bąbelkowej.
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco z poradami i aktualnościami.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.